Kontakt

durchs reden kommen d'leut zam.

 

 

 

Mia redn gean – und am oilaliawan mid unsara Kundschoft! Mia san sogoa richtige Tratschn wouns um intaressante Aufträge und lässige Ideen geht, wia ma wos mocha kou.

Fia unsari Kundn houm mia oiwaö Zeit und mia gfrein uns auf eich. Ruafts uns ou oda schreibts uns und mia mochan uns glei a Zeit aus, doun kemmts za uns und mia redn iwa eichari Ideen und Wünsche, waö wia gsogt –

Frogn kost nix – und durchs Redn kemman d Leit zoum!








Ich willige ein, dass die X-Files Druck-, Consulting- und Produktionsagentur GmbH meine Daten zur Weiterverarbeitung meiner Anfrage im Sinne der Datenschutzgrundverordnung (DSGVO) weiterverarbeiten darf. Meine Daten werden für die Dauer der Verarbeitung meiner Anfrage gespeichert. Gegen die Speicherung meiner Daten kann ich jederzeit widerrufen. Im Falle einer Zuwiderhandlung gegen die DSGVO durch die X-Files Druck-, Consulting- und Produktionsagentur GmbH kann ich jederzeit Kontakt mit einer Aufsichtsbehörde aufnehmen:



X-Files Druck-, Consulting- und Produktionsagentur GmbH
Gewerbezeile 14
4040 Linz/Lichtenberg

Tel. +43 732 70 11 20
Fax: +43 732 70 11 20 15
E-Mail: office@x-files.at

Öffnungszeiten
MO - DO: 8:00 - 12:00 und 13.00 - 16:00 Uhr
FR: 8:00 - 13:00 Uhr

Programmierung: NMO Solutions
Geschäftsführende Gesellschafter
Joachim Deutschbauer

Gerichtsstand
Handelsgericht Linz

UID-Nr: ATU64653789, Firmenbuch-Nr: FN 320942z

Bankverbindungen
Oberbank - IBAN: AT78 15000 00711231225 - BIC: OBKLAT2L
VKB - IBAN: AT51 18600 00010911832 - BIC: VKBLAT2L
Sparkasse OÖ - IBAN: AT82 20320 32100189989 - BIC: ASPKAT2LXXX